I MISS YOU. HONESTLY. HARD. DEEPLY. K.

Det finns hastighetsbegränsningar,
man får inte köra snabbare än 50 kilometer i timmen.
Det går för långsamt,
jag vill åka fort.
Lämna allting bakom mig. Gå vidare.

Men det är inte lätt när allting påminner om dig.
Allting påminner mig om dig.
Alla platser jag ser
Alla människor jag möter
Allting påminner om dig,
och jag står inte ut.

Alla tankar som tänkts om dig,
som jag försökte lämna kvar,
de jagar mig - följer efter,
ligger i varje steg jag tar.

Allting påminner om dig,
du stannar kvar som en tatuering.

Nu ser skyltarna annorlunda ut.
100 kilometer i timmen står det nu.
Passar bra,
nu lämnar jag dig bakom mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0