THROW IT AWAY.

what im going through is hurtful?
klart som klaraste korvspadet att det är smärtsamt,
för det känns ibland som att livet bara är smärtsamt
och bara är till för att vara smärtsamt.

i used to look beyond the wave.
finns det ens lycka?
den lycka man eftersträvar,
lyckan man har inom sig - i själen
kan man hitta den?

what i did to you was hurtful.
och jag är så förbaskat trött på skiten,
all skit som bara befinner sig helt plötsligt sådär hos en människa.
och den där jäkla skiten förstör för andra,
för allt och - för sig.
skiten förstör sig själv -
det finns inget slut på skiten, skiten reder aldrig ut sig.
nej. den gör aldrig det.

i used to save the problems to another day.
nej, det här funkar inte.
livet ska vara bra med sina nedgångar ibland - aldrig såhär kraftiga dock.
koka - jag vill koka av lycka!
koka - jag vill koka av viljan!
koka - jag vill koka av välmening!
alla vill må bra - alla ska må bra.

you don't know what you got before you missing it the most.
nej, klart som korvspad att man inte vet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0